Transkrypcje wywiadów IDI

Możliwość komentowania Transkrypcje wywiadów IDI została wyłączona 127
Transkrypcje wywiadów IDI
1 vote, 2.00 avg. rating (56% score)

Badanie rynku to jedno z podstawowych narzędzi, którymi posługują się praktycznie wszystkie firmy w kontekście zdobycia informacji o aktualnych mechanizmach sterujących siłami popytu i podaży. Niezależnie czy mowa o lokalnym przedsiębiorstwie czy też o wielkiej korporacji, każdy jest uzależniony od opinii swoich klientów, którą można w najprostszy sposób poznać właśnie tą drogą. To w najłatwiejszy sposób wyjaśnia powód, dla którego tak wielkie dochody są przeznacza co roku, w każdej szanującej się międzynarodowej firmie właśnie na tego rodzaju badania.

Rzecz jasna metod analizy rynku jest wiele, ale podstawową a zarazem niezwykle skuteczną jest wywiad. Umożliwia on uzyskania bezpośredniej informacji od klienta na temat jego odczuć związanych z danym produktem, usługą.
Transkrypcje wywiadów IDI dotyczą bezpośrednio wywiadów prowadzonych w „cztery oczy”, bez udziału osób trzecich. Są one najlepszym źródłem informacji. Dlatego koniecznie powinno się zaufać specjalistom w ich zredagowaniu.

Pozostałe wpisy o finansach i biznesie:

admin

View all contributions by admin

Similar articles